Artykuły użytkownika Natii
obejrzane w 2013
Styczeń
1. Blade Runner (10) (powtórka)
2. Atlas chmur (8)
3. Głosy niewinności (8)
4. Prawdziwy romans (5)
5. Ich noce (6)
6. The Walking Dead (sezon 1) (5)
Luty
1 (7). Nędznicy (7)
2 (8).
obejrzane w 2012
Styczeń
1. Happy happy (7)
2. Nie ma tego złego (7)
3. Sherlock (II seria) (8) (serial)
4. Washed away (dokument)
Luty
1 (5). Rozstanie (7)
2 (6). Zwiąż mnie (5)
Marzec
1 (7). Przerwane
moje 104filmy
Styczeń
1. Grbavica (6)
2. Zabić króla (6)
3. Bądźmy poważni na serio (6)
4. W drodze do domu (6)
5. Arizona Dream (9)
6. Co gryzie Gilberta Grape'a (7)
7. Weekend (5)
8. Samotny mężczyzna (8)
9.
moja skala ocen
Żeby moje ocenianie miało jakikolwiek sens, muszę sobie opisać tę filmasterową skalę - jestem przyzwyczajona do sześciostopniowej skali przy ocenie książek i trudno mi się przestawić na skalę 1-10. No
fałszywy początek
Tak jak przeczytane książki zapisuję i oceniam już od lat, tak nigdy nie zapisywałam sobie (ani nie oceniałam) obejrzanych filmów. Gdyby ktoś kazał mi wymienić 5 najlepszych moim zdaniem filmów, prawdopodobnie